2013. május 1., szerda

Eperturmix


Már megint nem főztem a hétvégén, mostanában ez elég jellemző rám, ugyanis most hétvégén sem fogok. Az utóbbi időben a fagyasztóba rejtett maradékokkal és kajarendeléssel próbálom átvészelni a hétköznapokat, hétvégén meg mások hűtőjét eszem üresre. (Nórikám, a kókuszkockákra azóta is csorog a nyálam!) Ennek "köszönhetően" nem halad a blog, én viszont nagyon kipihent vagyok és kudarcok sem érnek a konyhában. Egész jó kombináció, bár a blog nézettségének sajnos nem tesz túl jót :( 

A pár heti bejelentésemnek köszönhetően (nincs ötletem mit főzzek) kaptam több receptet is, így már csak a lustaságomat kell legyőznöm, és előbb-utóbb születik majd egy poszt. (Jövő hét elejében bízom, ugyanis kifogyott a fagyasztó, és még fizetésnap sincs, így kezdek sarokba szorulni.)

A dögmeleg május elseje és a tavasz elmaradása viszont kiváltotta belőlem, hogy felhasználjam egy részét a tavalyi lefagyasztott epernek (no meg bízom egy új, friss szállítmányban, aminek kell majd a hely). Fagyi még nem készült, helyett turmixot gyártottam, jól lehűtöttem és egy ültő helyembe felhörpintettem az egészet. 

Egy nagy marék epret leturmixoltam, mézzel édesítettem és felöntöttem tejjel (használhatunk natúr joghurtot és tejet fele-fele arányban).

Jó hűsölést mindenkinek! Remélem megvárja minden olvasó, amíg rendesen visszatérek :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehetett!!! Én március elején használtam fel a fagyasztott epret, amiről már teljesen elfeledkeztem, de abból születésnapi torta lett. Az eperturmix pedig csuda jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még midngi van egy kicsi, abból fagyit tervezek csinálni :)

      Törlés
  2. Hú, tényleg, nekem is van még eprem lefagyasztva... hm, turmix:)
    Szólok majd, ha lesz megint eperszállítmány!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, várom! Bár befőzni szerintem nem fogok, mert van még pár üveggel tavalyról, de fagyasztóba midnenképp akarok eltenni, no meg megenni is!

      Törlés
  3. Ti honnan szereztek ennyi epret?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsófi munkahelyére ment valami szállítmány, többet nem tudok róla, nekem csak annyi dolgom volt, hogy jeleztem, hány kilót kérek.

      Törlés
  4. Ez az eperturmix-recept zseniális! Egy olyan bonyolultnak tűnő gasztronómiai csodáról van szó, aminek az elkészítésével biztosan senki nem merne egyedül megpróbálkozni, ám a te egymondatos segítségeddel mégis már-már elhiszi az ember, hogy akár önállóan is megbirkózhat vele. Szerintem én is összeszedem a bátorságom, és kipróbálom! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült bátorságot merítened abból az egy mondatból! Majd feltétlenül számolj be az eredményről :P!

      Törlés

Google+